Wednesday, September 9, 2015

FOREVER ARTIC SEA SEBAGAI PEMBAKAR LEMAK SEMULAJADI

Forever Arctic-Sea menggabungkan minyak ikan semulajadi dengan minyak zaitun untuk menyediakan Omega 3 dan 9 asid lemak perlu (EFA) yang boleh membantu untuk meningkatkan daya tahan badan, menggalakkan badan yang sihat dan kulit yang sihat. EFA adalah minyak yang mesti datang daripada diet anda. Gabungan minyak ikan dan minyak zaitun membuat ini produk EFA yang seimbang dan berkesan.
Satu set penting nutrien yang diperlukan untuk badan yang sihat adalah asid lemak. Nutrien ini berkhidmat beberapa fungsi, termasuk solekan majoriti membran pelindung yang mengelilingi setiap sel-sel kita. Ia juga digunakan oleh badan sebagai blok binaan utama bagi mewujudkan lemak badan, yang diperlukan dalam jumlah yang sesuai untuk mengurangkan dan melindungi organ-organ dalaman kita dan menjaga kita hangat. Walau bagaimanapun, tidak semua asid lemak memberikan manfaat yang sama. Kajian saintifik telah menunjukkan kaitan pengambilan asid lemak tepu, ditemui terutamanya di dalam lemak haiwan, dengan tahap peningkatan kolesterol dan risiko yang lebih tinggi serangan jantung, manakala pelbagai tak tepu dari minyak sayuran tidak mempunyai kesan itu. 


Forever Living Produk telah merumuskan makanan tambahan penting untuk mengambil kesempatan daripada penyelidikan terkini dalam bidang ini penting dalam pemakanan. Dengan menggabungkan Omega-3 dengan Omega-9, ia menyediakan tambahan yang selamat dan seimbang yang menggalakkan boleh menyokong kolesterol darah dan trigliserida sihat. Forever Arctic-Sea Super Omega-3 adalah satu kejayaan dari segi makanan tambahan yang seimbang, menggunakan kedua-dua sayur-sayuran dan minyak ikan untuk memperolehi manfaat masing-masing. Omega-3 adalah asid lemak politaktepu dijumpai dalam salmon dan makanan laut yang lain. Omega-9 adalah asid lemak tidak tepu yang terdapat dalam produk sayur-sayuran, seperti minyak zaitun.Setiap kapsul mempunyai kandungan EPA 225 mg dan 150 mg setiap DHA dan asid oleik, semua yang kekurangan dalam diet paling Barat. Manfaat EPA dan DHA termasuk menyokong sistem peredaran darah. Mereka diperlukan untuk fungsi-fungsi lain, termasuk pembangunan dan kesihatan mata dan otak, dan boleh menyokong fungsi sendi yang betul.
  • Omega-3 asid lemak telah ditunjukkan untuk membantu menyokong fungsi peredaran darah
  • Omega-3 dan Omega-9 lemak boleh membantu menyokong kolesterol yang sihat dan tahap trigliserida
  • Membantu menyokong fungsi sendi yang betul

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PRODUK INI, BOLEH CALL ATAU WASSAP KAMI DI 017-227 9747 atau email kepada kami : hilalqamarenterprise@gmail.com untuk order. Harga adalah RM118.72 sebotol. Postage adalah sebanyak RM10.00. Jumlah yang perlu dibayar : RM 128.72.
Bayaran boleh dibuat terus ke akaun berikut :
Bank   : CIMB
Nama  : Hilal Qamar Enterprise
Acc No  : 8600836079
Setelah pembayaran dibuat, berikan makluman pembayaran kepada kami melalui email atau wasap 0172279747. Isikan borang Pengesahan Tempahan serta bayaran di page ORDER.

No comments:

Post a Comment